Mete Özgencil - Karton Dostum


DOSTUM ZANNETİĞİM AMA DOSTUM OLMAYAN KOCA ADAMA GELSİN.....
YOLUN ACIK OLSUN.....

gününüz güzel mi şimdi
huyunuz huysuz mu hala
dişiniz tenimde kaldı 
keyfiniz keyif inşallah 

yanına kalır mı bilmem 
canınız canlıysa hala 
tadınız dilimde sancı 
keyfiniz keyif inşallah 

dolanır durur mu yıllar
yolumuz uzun mu hala
gözünüz donuk bakıyor 
aşkınız kardanadamla ha

sana düşüyor evet sana düşüyor 
bana düşüyor evet bana düşüyor 
içi üşüyorken dışı tütüyor 

karton karton dostum 
sonunda bilbord oldum 
karton karton dostum 
sonunda bilbord oldum ya 

karton karton dostum 
sonuda bilbord oldun 
karton karton dostum 
sonunda kendini buldun ya 

sana düşüyor evet sana düşüyor 
bana düşüyor evet bana düşüyor 
içi üşüyorken dışı tütüyor 
yüzü düşüyorken eli tutuyor 

karton karton dostum 
sonunda bilbord oldun 
karton karton dostum 
sonunda bilbord oldun ya 
amenna

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FULYA çiçeğinin hikayesi