Björk - Isobel


zifiri karanlık bir ormanda 
ufacık bir kıvılcım parıldıyordu 
yanmaya başladı 
benim gibi: benim gibi 


benim adım isobel: kendimle evliyim 
benim aşkım isobel: kendi kendine yaşar 


toz dolu bir kalbin içinde 
şevhet denen bir yaratık yaşar 
şaşırtır ve korkutur 
benim gibi : benim gibi 


benim adım isobel: kendimle evliyim 
benim aşkım isobel: kendi kendine yaşar 


bunu yaptığında kastettiği 
güveler onun mesajını taşır 
yakanda açıklanmamış 
sessizlikte emekler 
basit bir bahane 

çeliğin kalesinde 
doğa bir anlaşma uydurur 
harika cehennemi yükselten 
benim gibi: benim gibi 


benim adım isobel: kendimle evliyim 
benim aşkım isobel: kendi kendine yaşar 

bunu yaptığında kastettiği 
güveler onun mesajını taşır 
yakanda açıklanmamış 
sessizlikte emekler 
basit bir bahane 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FULYA çiçeğinin hikayesi