rüyalar gercek cıkar herzaman

uyku yarı ölüm degilmi ahbap... yaşa öl yaşa öl hergün yaptığımız bu işte....
hep derim sacma sapan rüyalar görüyorum diye hepside anlamsızca parca parca gercek cıkar kazalar,kavgalar,ölümler,nefretler...
dün gece gördüğüm rüya okadar aptal ve sacmaydıkı beynimin bana oynadıgı olaylara sasırdım bilinç altına baksana neler dönüyor nan orada...
şiddet eğilimim var bu bi gercek sinir hastası bi hatunun öyle aşk rüyaları görmesi beklenemez dogrusu.. ucan havada takla atan arabalar,yan yatan kamyon ve otobusler, mafya vari olaylar,milyonlarca degişik sevgili ucsuz bucaksız bir yaşam bunların içinden hep kötü olanlar gelipte beni buluyor.
dün gece gördüğüm rüya biraz sacma birazda hayal etmesi bile güzel olan seylerle doluydu hic tanimadıgım onu özledigm icin muhtemelen aslında isin esas sacmalıgı burda ya...
tanımadıgım o....
insanlara tabiki sacma gelir ama ben insan degilim o ayrı hahhahahah türünün tek örnegi muhteşem varlık :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FULYA çiçeğinin hikayesi