nefretim

salak görmedin sana olan askı burada iyileşmek yerine dipsiz kuyulara attın kendini aptal boşan artık alışkanlıgından...
bu saatten sonra boşansan ne olur, bi bok olmaz iste....
seni seven tek kadını hayatından elinin tersiyle ittin, bir bomba bıraktın içime ne yutabiliyorum ne cıkarabiliyorum...
meger ne cok sevmişim seni ama sen haketmemssin,meger ne aptalmısın ben...
neden yaktın beni, söyle niye yaktın beni ,harcadın vicdansız degersizliklere bense el üstüne tuttum seni tüm gecmişimi sildim senin icin gel desen ragzıydım gelmeye bendeki yürek sende olsa ah biraz olsa kendini bukadar kücük düşürmezdın gözümde... bu gece lavanta bahcesindeyim gelip çıkartabilene buyuk ödül vericem...
yüreğim yanıyor anlamıyorsun esas olanı göremiyorsun ölüyorum anlamıyorsun...
hoşçakall...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FULYA çiçeğinin hikayesi