kumar-dört gün

herkes hayatında bir kez kumar oynar ve inanır bende oynadım inanarak oynadım belki ve elimde patladı yapılacak bişi yok ....
   bugun yeni gune yeni yeniden basladım arkamda bıraktıgım maraş adana ikilisini umursamadan... yeni hayat yeni evren yeni maceralar....
anı yaşarım hayatı umursamadan içimdeki çocugun cenazesi vardı dün ona gittim 10 yaşındaki bir kız çocuguydu o masum savunmasız biraz korkusuz birazda deli anı anını tutmayan çok guzel bi kız çocuguydu senelerdir uyudugu uykusundan uyandırılırdı 20eylülde okadar guzel seyler yaşadıkı uyandıgına hiç pişman degldi o 1,2,3,4 sadece dört gun yaşayabildi....

Şimdi çok uzak bir hatıra gibi 
O yaşadığımız 
Boynumda bilmece gibi bir düğüm 

Dört kısa günden bana 
Bir garip sızı kaldı 
Bir de deli özlemin 

Ben senin gözlerinin 
Yalan dolan bakışlarını bile sevdim 
Ben sana bir annenin 
Evladına duyduğu hisleri besledim 
Ben senin bal gözlerinde 
Dört kısa günde bilsen neler neler gördüm 
Sahte ile gerçeğin karmaşasını 
Yine de, sevgini özledim 

Özledim ellerini, gözlerini 
Ve yanık kokunu özledim 

İnsan böyle bir duyguyu yaşarken 
Gerçek yaşamla tüm bağlantıları
Kopmuşçasına ayakları yerden kesiliveriyor
Hoş bir zaman bu bağlantısızlık da
Yaşam kadar gerçek ve doğal
Biliyor musun?
Belki iyi oldu ama biz yere erken indik
Şimdi yarım yaşanmış o şey
Boynumda düğüm

Dört kısa günden bana
Bir garip sızı kaldı
Bir de deli özlemin

Dört günlük birşey işte
Güzeldi, yaşandı ve bitti diye düşündük
Oysa bir duygusal yük vurduk yüreklerimize
Kırılıp döküldük
Bir zaman gözlerimizde çiçek açardı
Biz her umudu söndürdük
Özledim çiçekleri
Sevdiğimiz ne varsa her şeyi özledim

Özledim ellerini, gözlerini
Ve yanık kokunu özledim 
sezen aksu-dört günlük birsey

dört gun sonra uykuya yattı bilmiyorduki dinlenmek için yattıgı o uykuda sırtından bıcaklanıp ölecegini hiç birini bilmiyordu, kucuk bi çocuga yapılacak sey degl bu ....
bunun adı şerefsizlik hainlik aşalıkça bişi bu....
    şimdi o çocuk için ve kuzey için yeniden toplanma vaktı ....
hayat merhaba.....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FULYA çiçeğinin hikayesi