Günaydınımmm

simdi 15 kahve beni anca kendime getirir...
zavallı ben onunla sarılarak uyudugmu zannederken sabah uyandıgımda dikenlinin gelecegini tahmin etmeliydim...
''suprizzzz ben geldim hayatım... dün beraber olamadık(yada ben öyle sanıyorum) ama bugun sen gidene kadar beraberizzz yaşasın...seni ben yolcu edicem....bla bla blaaaa'' lanet kadın....
bana sahte geliyor bunlar ama yapılacak bişi yok buda onların gercegi....
benim gercegime gelince aslında benimkide sahte sanki tiyatro oyunu sergiliyorum en usta şeklinden...
son yaşadıgım krizden sonra kendi gercegimden iyice uzaklastım bi hatun yıldönümünü yalnız kutlamamalı ne olursa olsun...
bulgar rakısı bu tip durumlarda en iyi icki yanına alacagın kitapta en iyi arkadaş yadaaa bi cizgifilm izlemek cocukca belki ama cizgifilm bana göre hayat demek...
konuyu degiştirmeye calıssamda AAAAAAAAAAAAAAAA  kafamdaki düşünceler onunla onun yanında beynimi kemiriyor bu durum ve benim yapabilcegim hicbir sey yok.....
elim kolum baglı aptal gibi bekliyorum sıramı....

lanet kadınnnnnn....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FULYA çiçeğinin hikayesi