breh beeee

gel şimdi bi ton ilaç yut bumuydu gelecegim nokta neyseki zararın neresinden dönerseniz kardır diyorum.
daha beterlerinide yaşadım aşkın ama böyle yüzsüzlüğünü görmedim....
maraşın herseyi ele geçirmesini bırakın ,adananın şerefsizliği diz boyu diz yapılıcak bişi varmı hayır YOK....
sabah kafamın içinde dönen mesaj tirafiği beni iyice delirtmeye yetti, o mesajlar niye siliniyor bana niye gösterilmiyor ne olmus olabilirki daha kötü başıma ne gelebilir.. (bir mesajla geçirdiğim sinir krizlerini saymıyorum)
yaramazlık yapmışımda ceza almış gibi hissediyorum kendimi halbuki bi bok yapmadım sadece sevmek dışında...
anlatsam buraya olmaz..
sussam gönlüm razı değil...
arafta kaldım s.ktiminin şehrinde..
bana yapılırmıydı nan bu...
şimdi getirin 70cl rakımı, vodkamı,tekilamı bi 15 şişe anca keser beni yaşadıklarımı unutmamı sağlar en azından bi süreliğine..
benimle oturup içebilirsini ama bi şartla konuştuklarımız içki masasında kalıcak edep adap öyle gerektirir....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FULYA çiçeğinin hikayesi