biri bana bunların sahte olduguna inandırsın

-Kapilmaya kapildim onu geç sen ama ayarindayim sorun yok dedim ya sana çok uzun zaman oldu birinin bana senin dokundugun gibi dokunmadigi sadece bende kal benim ol istiyorum biliyorum çok sey istiyorum ama istiyorum

-Sen istemezsen bitmez istediginde bitisi sikintili olur ama biter ama olay sende biter

-Ben sana bulastim bi kere küçük seytan

-Seni seviyorum

-Kokun uzak bana canim istiyor seni

-Hayat biz olalim bi zahmet

-Onaylamak ne kelime sana tapiyorum gunesim benim

-Iste bu benim sevgilim

-Ben neden seni bu kadar çok seviyorum

-Elimi birakirsan senin belanla ask yasarim

-Senin durmanin anlami büyük öyle dusunme ikimiz birlikte ayaga kalkip birlikte meydan okuyacaz hayata

-Farkinda degilsin ya da fark etmek istemiyorsun ama biz karisali oluyor baya

-Eger seni öptüysem aklimda en ufak bi suphe olmadan içimde en ufak bi tereddüt olmadan sikinti yoktur

-Özledim seni

-Küçük çocuk kadar tatlısın

-Evet o degilde bu çocuk halinle sevişmek istedi canım

-Seni nasil sevdigimi nasil asik oldugumu bir görsen

-Aci çekerken görmeye duymaya dayanamiyorum duymamazliga vuruyorum yaninda olsam zaten izin vermem buna özgürce öperim dudaklardan ne dert kalir ne tasa ama burda dayanamiyorum

-Sesimi her zaman duyacaksin her zaman sagir birakmam seni

-Korkma sevgilim korkma elinden tuttum artik korkma

-Sen istemedigin sürece kaybolmam merak etme

-:D bende seni seviyorum hiç terk etmemek üzere

-Simdi hakan hakli degil bir kere orda anlasalim birbirimize en çok ihtiyacimiz oldugu dönemde gitmene izin veremem biz olmadan önce mesajlar vardi çünkü yorgun degildim birseyleri fark ediyordum simdi yorgunum sende biliyorsun uyumak icin ictigimi evet sana son birkaç gündür odun gibi davraniyorum eseklik ediyorum ama beni durtme kendim gibi geleyim ne anlattigini hatirlamiyorum sizmisim çünkü seni seviyorum seninle hiç tatmadiklarimi tadiyorum ve sana daha dün dedim elimi birakma diye seni seviyorum

-Göndermem uzaklasma bizden gel buraya

-Yav gitmiyorum gitmek içinde bir bahanem yok gelmek için bahanem çok ama

-Fulyam bi toparlan yok ole bi hikaye biz olacaz hep

-Sana çok şey katık edip gelecem

-Sana asigim

-Her seyine asigim senin heryerine

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FULYA çiçeğinin hikayesi